Az oldalon történő látogatás során cookie-kat (“sütiket”) használunk, további tudnivalókat a cookie-król az Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.

Gy.I.K.

  1. Hogy rendelhetek a webáruházból?

    A vásárlás csak regisztrált felhasználóként lehetséges, a regisztrációs folyamat elvégzésére a kosár tartalmának összeállítása után is van lehetőség, de célszerűbb a vásárlás előtt elvégezni.
  2. Hogy fogom megkapni a megrendelt terméket?

    A termékek átvételének lehetőségei:
    • Utánvéttel
    • Házhoz szállítással
    • Személyes átvétellel
  3. Mekkora szállítási költségre számíthatok?

    A szállítási költség a GLS Futárszolgálat által meghatározott összeg.
  4. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

    Rendszerint a megrendelést követő 3-4 munkanapon belül kézbesítjük a kért terméke(ke)t. A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat.
  5. Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

    A Thomas-Breitling oldalól csak magyarországi címekre lehet rendelni.
  6. Fizethetek bankkártyával?

    Igen! A Thomas-Breitling Webshop részére az CIB Bank Zrt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Fizetési tájékoztató az CIB-es bankkártyás fizetésről (PDF).
  7. Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

    A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet!
  8. A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?

    Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.
  9. Fizethetek Thomas-Breitling vagy egyéb utalvánnyal a futárnak?

    A Webáruházon csak a Thomas-Breitling által kiadott kuponkódokkal, a rendelés leadásakor lehet kedvezményt igénybe bevenni. A termék(ek) átvételekor a futárnak utalvánnyal nem lehet fizetni.
  10. Véletlenül rossz modellt, méretet rendeltem. Mit csináljak?

    A lehető leghamarabb jelezd nekünk! A könnyebb azonosítás érdekében a megrendelést visszaigazoló e-mailre küldj választ. Ha esetleg törölted már ezt a levelet, akkor a kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Ez esetben a lehető legtöbb adatot add meg nekünk (név, cím, rendelés- és cikkszám)!
  11. További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?

    Az oldal alján találod a kapcsolatok menüpontot, itt küldhetsz nekünk üzenetet, illetve itt találod egyéb elérhetőségeinket.

Loading...
Loading...